Bu kaydın yasal hükümlere uygun olmadığını düşünüyorsanız lütfen sayfa sonundaki Hata Bildir bağlantısını takip ederek bildirimde bulununuz. Kayıtlar ilgili üniversite yöneticileri tarafından eklenmektedir. Nadiren de olsa kayıtlarla ilgili hatalar oluşabilmektedir. MİTOS internet üzerindeki herhangi bir ödev sitesi değildir!

Erken çocukluk eğitimde alan gezileri

Oluşturulma Tarihi: 09-05-2017

Niteleme Bilgileri

Tür: Makale

Yayınlanma Durumu: Yayınlanmış

Dosya Biçimi: PDF

Dil: Türkçe

Hakemli mi?: Evet

Yazar(lar): ÇABUK, Burcu (Yazar),

Emeği Geçen(ler):


Yayın Adı: Öğretmen Dünyası Yayın Yeri: Ankara Yayın Tarihi: 01-05-2016 Sayı: 437 Yayınlandığı Sayfalar: 17-19


Dosya:
file show file
Görüntüle
download file
Kaydet

Anahtar Kelimeler



Özet



İçindekiler



Açıklamalar



Haklar



Notlar



KaynakçaAkman, B., Dinçer, Ç., Taşkın, N., Özen Altınkaynak Ş. ve Uysal, H. (2014). Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Okul Öncesi Öğretmeni Yetiştirme Programı Hakkında Görüşleri, Öğretmen Yetiştirme Politika ve Sorunları Uluslararası Sempozyumu Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, 33-34.Martin, W. W., Falk, J. F. ve Balling, J. D. (1981). Environmental effects on learning: The outdoor field trip. Science Education, 65(3), 301-309.Katz, L. ve Chard, S. C. (2000). Engaging children's minds: The project approach. Greenwood Publishing Group.Büyüktaşkapu, S. (2010). 6 yaş çocuklarının bilimsel süreç becerilerini geliştirmeye yönelik yapılandırmacı yaklaşıma dayalı bir bilim öğretim programı önerisi. Yayımlanmamış Doktora Tezi. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. Gömleksiz, M. N. ve Serhatlıoğlu, B. (2013). Okul Öncesi Öğretmenlerinin Öz-Yeterlik İnançlarına İlişkin Görüşleri. Electronic Turkish Studies, 8(7), 201-221.Barbour, N. H. ve Seefeldt, C. (1993). Developmental Continuity across Preschool and Primary Grades. Implications for Teachers. Maryland: ACEI Publications.Güngör Seyhan, H. G. (2015). Okul Öncesi Fen Eğitiminde Analoji Kullanımının Önemi ve Analoji Örnekleri. Cumhuriyet International Journal of Education, 4(2) 15-28.Saul, J. D. (1993). Ready, set, let's go! Using field trips in your curriculum. Early Childhood Education Journal, 21(1), 27-29.DeMarie, D. (2001). A Trip to the Zoo: Children’s Words and Photographs. Early Childhood Research & Practice, 29, 507-534.Blachowicz, C. L. ve Obrochta, C. (2005). Vocabulary visits: Virtual field trips for content vocabulary development. The Reading Teacher, 59(3), 262-268.Falk, J. H. ve Balling, J. D. (1980). The School Field Trip: Where You Go Makes the Difference. Science and Children, 17(6),6-9.Bredekamp, S. (2002). Language and Early Childhood Programs. Editör: C. T. Adger, C. E. Snow ve D. Christian. What Teachers Need To Know about Language. Washington, DC: Center for Applied Linguistics.Taylor, S. I., Morris, V. G. ve Cordeau-Young, C. (1997). Field trips in early childhood settings: Expanding the walls of the classroom. Early Childhood Education Journal, 25(2), 141-146.Hoover-Dempsey, K. ve Sandler, H. M. (1997). Why do parents involved in their children’s education? Review of Educational Research, 67(1), 3-42.Hoisington, C., Sableski, N. ve DeCosta, I. (2010). A walk in the woods. Science and Children, 48(2), 27-31.Parsons, J., Hewson, K., Adrian, L. ve Day, N. (2013). Engaging in action research: A practical guide to teacher-conducted research for educators and school leaders. Kanada: Brush Education.Uçar, M. (2014). İlköğretim Düzeyinde Kültür Varlığı ve Koruma Konularındaki Eğitiminin Etkinliği ve Sivil Toplum Örgütlerinin Eğitime Katkısının Değerlendirilmesi. MARAGON, 9(2), 85-102.Tekbıyık, A ve Yalçın, F. (2013). Gems tabanlı etkinliklerle desteklenen proje yaklaşımının okul öncesi eğitimde kavramsal gelişime etkisi. International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, 8/9, 2375-2399.Türkmen, H. (2015). İlkokul Öğretmenlerin Sınıf Dışı Ortamlardaki Fen Öğretimine Bakış Açıları. Journal of European Education, 5(2), 47-55.Kandır, A., Yurt, O. ve Cevher Kalburan, N. (2012). Comparison of Teachers and Teacher Candidates in Terms of Their Environmental Attitudes. Educational Sciences: Theory and Practice, 12(1), 323-327.


Atıf Yapanlar

Gözat Sayfasına Dön

 

Sosyal Medya ve Araçlar

İstatistikler

  • Kayıt
    • Bu ay: 30
    • Toplam: 30787
  • Online
    • Ziyaretçi: 123
    • Üye: 0
    • Toplam: 123

Detaylı İstatistikler