Bu kaydın yasal hükümlere uygun olmadığını düşünüyorsanız lütfen sayfa sonundaki Hata Bildir bağlantısını takip ederek bildirimde bulununuz. Kayıtlar ilgili üniversite yöneticileri tarafından eklenmektedir. Nadiren de olsa kayıtlarla ilgili hatalar oluşabilmektedir. MİTOS internet üzerindeki herhangi bir ödev sitesi değildir!

MARKA KİMLİĞİ, KURUM KİMLİĞİ ve ARALARINDAKİ BAĞINTI

Oluşturulma Tarihi: 2003

Niteleme Bilgileri

Tür: Tez

Alt Tür: Yüksek Lisans Tezi

Yayınlanma Durumu: Yayınlanmış

Dosya Biçimi: PDF

Dil: Türkçe

Yazar(lar): KUŞAKÇIOĞLU, Arzu (Yazar),

Emeği Geçen(ler):


Yayınlayan: ANKARA ÜNİVERSİTESİ Yayın Yeri: ANKARA Yayın Tarihi:


Dosya:
file show file
Görüntüle
download file
Kaydet

Anahtar Kelimeler MARKA KİMLİĞİ, KURUM KİMLİĞİ ve ARALARINDAKİ BAĞINTI
Özet Bu çalışmada, bir kavram kargaşası içerisinde bulunan ‘marka kimliği’ ve ‘kurum kimliği’ nin aslında birbirinden çok farklı sistemlerle uygulamaya konan yapılara sahip olduğu ispatlanmaktadır.Kavram kargaşasına netlik getirebilmek amacıyla tezin ilk bölümünde iki kavram, tanımları ve öğeleriyle detaylı olarak incelenmektedir. İkinci bölümdeyse, kargaşaya neden olan ortak alanlar ve bağlantılar ele alınmaktadır.Böylece, günümüzün pazarlama sistemi içerisinde uygulanıyor olan kurum kimliği ve marka kimliği oluşturma teknikleri, iletişim bağlamında değerlendirilmektedir.Bu değerlendirme yapılırken üretici ve tüketici arasındaki iletişim yöntemlerine değinilmekte, yapay gereksinimler aracılığıyla oluşturulan manipülasyon süreci eleştirilmektedir.
İçindekiler
Açıklamalar Bu çalışmada, bir kavram kargaşası içerisinde bulunan ‘marka kimliği’ ve ‘kurum kimliği’ nin aslında birbirinden çok farklı sistemlerle uygulamaya konan yapılara sahip olduğu ispatlanmaktadır.Kavram kargaşasına netlik getirebilmek amacıyla tezin ilk bölümünde iki kavram, tanımları ve öğeleriyle detaylı olarak incelenmektedir. İkinci bölümdeyse, kargaşaya neden olan ortak alanlar ve bağlantılar ele alınmaktadır.Böylece, günümüzün pazarlama sistemi içerisinde uygulanıyor olan kurum kimliği ve marka kimliği oluşturma teknikleri, iletişim bağlamında değerlendirilmektedir.Bu değerlendirme yapılırken üretici ve tüketici arasındaki iletişim yöntemlerine değinilmekte, yapay gereksinimler aracılığıyla oluşturulan manipülasyon süreci eleştirilmektedir.
Haklar
Notlar

Kaynakça


Atıf Yapanlar

Gözat Sayfasına Dön

 

Sosyal Medya ve Araçlar

İstatistikler

  • Kayıt
    • Bu ay: 20
    • Toplam: 25483
  • Online
    • Ziyaretçi: 65
    • Üye: 0
    • Toplam: 65

Detaylı İstatistikler